پاکستانی ٹیک فرم سسٹمز لمیٹڈ نے مسلسل تیسری بار ’فوربز ایشیا کا بہترین انڈر اے بلین‘ ایوارڈ جیت لیا

systems ltd NI

پاکستان کی انفارمیشن ٹیکنالوجی کمپنی سسٹمز لمیٹڈ نے ملک کی واحد ٹیک فرم بن کر تاریخ رقم کی جسے مسلسل تیسری بار ’فوربز ایشیا کے بہترین انڈر اے بلین‘ سے نوازا گیا۔

فوربز ایشیا نے حال ہی میں ایشیا پیسیفک کے خطے کی ٹاپ 200 کمپنیوں کی اپنی سالانہ فہرست مرتب کی ہے جس میں مسلسل سب سے اوپر اور باٹم لائن نمو اور آمدنی میں 1 بلین ڈالر سے کم ہے۔

اس فہرست میں 75 واپس آنے والے شامل ہیں جنہوں نے کارکردگی کے تمام اشاریوں اور میٹرکس میں بہتر کارکردگی کا مظاہرہ کیا جن میں سسٹمز لمیٹڈ شامل ہے۔ یہ اعزاز سسٹمز لمیٹڈ کی پائیداری، جدت اور مسلسل مالیاتی اور کاروباری ترقی پر روشنی ڈالتا ہے۔

 

پاکستانی ٹیک فرم سسٹمز لمیٹڈ نے مسلسل تیسری بار ’فوربز ایشیا کا بہترین انڈر اے بلین‘ ایوارڈ جیت لیا

 

اس شاندار کامیابی پر اظہار تشکر کرتے ہوئے، آصف پیر، سی ای او، اور سسٹمز لمیٹڈ کے ایم ڈی نے کہا کہ  "سسٹمز لمیٹڈ نے ایک فروغ پزیر ایکو سسٹم بنایا ہے جو مسلسل شاندار کارکردگی کے معیار پر پورا اترتا ہے۔ مجھے اس بات سے بے حد خوشی ہوتی ہے کہ سسٹمز لمیٹڈ پاکستان سے تعلق رکھنے والی واحد آئی ٹی کمپنی ہے جسے فوربز ایشیا نے مسلسل تین بار بیسٹ انڈر اے بلین کمپنی کے طور پر تسلیم کیا ہے۔ یہ عظیم اعزاز سسٹمز لمیٹڈ کی پائیداری اور ان تمام عمودی اور طبقات میں مسلسل ترقی کے لیے یادگار ہے جن میں ہم سبقت لے رہے ہیں۔”

انہوں نے اپنی قیادت اور دنیا بھر کے ساتھیوں کی مسلسل شاندار کارکردگی کا بھی شکریہ ادا کیا۔

 

مزید خبروں اور اپڈیٹس کیلئے وزٹ کیجئے گرانہ بلاگ۔