ملک کی تمام موٹر ویز پر الیکٹرانک ٹول پلازہ کی تنصیب کا فیصلہ

اسلام آباد: نیشنل ہائی وے اتھارٹی (این ایچ اے) اور فرنٹیئر ورکس آرگنائزیشن (ایف ڈبلیو او) کے درمیان موٹر ویز پر الیکٹرانک ٹول پلازوں کی تنصیب کے معاہدے پر دستخط کر دیے گئے۔

این ایچ اے کے ممبر فنانس محمد اظہر اور ایف ڈبلیو او کے ڈائریکٹر آئی ٹی بریگیڈیئر (ر) آصف صدیق نے معاہدے پر دستخط کیے۔

اس موقع پر وفاقی وزیر برائے مواصلات و پوسٹل سروسز اسد محمود نے کہا کہ الیکٹرانک سسٹم کے ذریعے موٹروے ٹول ٹیکس کی وصولی کے معاہدے کی مدت 7 سال ہے جسے مزید 3 سال تک بڑھایا جا سکتا ہے۔

ٹولنگ سسٹم میں جدید مشینری کی تنصیب، آپریشنل اور انتظامی خدمات اور دیگر متعلقہ خدمات شامل ہیں۔

اس فائبر کنیکٹیویٹی کا مقصد ٹول ٹیکس کی دستی ادائیگی کی بجائے جدید ٹیکنالوجی یعنی الیکٹرانک وصولی کے ذریعے ٹول ریونیو سے متعلق درست ڈیٹا اکٹھا کرنا ہے۔

اسد محمود نے کہا کہ ای ٹولنگ کا بنیادی مقصد ٹریفک اور تجارتی سرگرمیوں کو رواں دواں رکھنا اور مسافروں کی مکمل حفاظت کو یقینی بنانا ہے۔

موٹر ویز پر تمام ٹول پلازوں کو جوڑنے اور مربوط کرنے سے وقت کی بچت ہوگی اور ٹریفک کی روانی کو یقینی بنایا جائے گا۔

وفاقی وزیر نے کہا کہ الیکٹرانک ٹول سسٹم کو بتدریج ملک کی قومی شاہراہوں تک بڑھایا جائے گا۔

انہوں نے امید ظاہر کی کہ موٹر ویز پر ٹول ٹیکس کی الیکٹرانک وصولی کا منصوبہ 8 ماہ میں مکمل ہو جائے گا۔ انہوں نے مزید کہا کہ نیشنل ہائی وے اتھارٹی کے جاری منصوبوں کو قومی جذبے کے ساتھ جلد از جلد مکمل کیا جائے۔

یہاں یہ بات قابلِ ذکر ہے کہ ایف ڈبلیو او کے پاس تکنیکی بنیادوں پر الیکٹرانک ٹول ٹیکس وصولی کے نظام کو انسٹال کرنے اور چلانے کی صلاحیت اور تجربہ ہے۔

ایف ڈبلیو او کی جانب سے اسلام آباد، راوی، کالا شاہ کاکو اور سمبڑیال ٹول پلازوں کی مخصوص گلیوں پر ٹول ٹیکس الیکٹرانک طور پر لگایا جا رہا ہے۔

معاہدے پر عمل درآمد ملک کے موٹر ویز نیٹ ورک پر الیکٹرانک طور پر ٹول ٹیکس کی وصولی کو یقینی بنائے گا۔

ایف ڈبلیو او کی جانب سے ڈائریکٹر جنرل ایف ڈبلیو او میجر جنرل کمال اظفر نے وفاقی وزیر برائے مواصلات و پوسٹل سروسز اسد محمود، وفاقی سیکرٹری مواصلات و چیئرمین این ایچ اے کیپٹن (ر) محمد خرم آغا اور انسپکٹر جنرل نیشنل ہائی ویز اینڈ موٹرویز پولیس خالد محمود کو اعزازی شیلڈز پیش کیں۔

وفاقی وزیر برائے مواصلات و پوسٹل سروسز اسد محمود تقریب کے مہمان خصوصی تھے۔ جبکہ وفاقی سیکرٹری مواصلات اور چیئرمین نیشنل ہائی وے اتھارٹی کیپٹن (ر) محمد خرم آغا، فرنٹیئر ورکس آرگنائزیشن کے ڈائریکٹر جنرل میجر جنرل کمال اظفر، انسپکٹر جنرل نیشنل ہائی ویز اینڈ موٹرویز پولیس خالد محمود اور وزارت مواصلات اور این ایچ اے کے سینئر افسران بھی اس موقع پر موجود تھے۔

مزید خبروں اور اپڈیٹس کیلئے وزٹ کیجئے گرانہ بلاگ۔

About Zeeshan Javaid

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔