لاہور: 11 سپورٹس کمپلیکس ایل ڈی اے کے حوالے کرنے کا منصوبہ

لاہور: لاہور ڈویلپمنٹ اتھارٹی (ایل ڈی اے) انتظامیہ لاہور میں 11 سپورٹس کمپلیکسز کے انتظامی امور، آپریشن اور دیکھ بھال کا کنٹرول سنبھالے گی۔ یہ فیصلہ لوکل گورنمنٹ اینڈ کمیونٹی ڈویلپمنٹ ڈیپارٹمنٹ (LGCD) کی ایک تجویز کردہ منظوری کے بعد سامنے آیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق، ایل ڈی اے ان کمپلیکسز کو آؤٹ سورسنگ یا دیگر قابل عمل ورکنگ ماڈلز کے ذریعے منظم کرنے کا ارادہ رکھتا ہے۔

نگران وزیر اعلیٰ سید محسن رضا نقوی کی زیر صدارت ایل ڈی اے کی گورننگ باڈی کے حالیہ اجلاس میں تجویز کی منظوری ان اسپورٹس کمپلیکسز کو پیشہ ورانہ انداز میں چلانے کے عزم کی نشاندہی کرتی ہے۔

مزید یہ کہ 11 میں سے 2 کمپلیکس پہلے ہی مکمل ہو چکے ہیں، جبکہ باقی تکمیل کے قریب ہیں۔

قبل ازیں، منظور شدہ PC-1 کے مطابق تمام اسپورٹس کمپلیکس کے لیے لوکل گورنمنٹ ڈیپارٹمنٹ کو آپریٹر اور مینٹیننس ایجنسی کے طور پر نامزد کیا گیا تھا۔ تاہم، تجویز میں محکمہ ایل جی سی ڈی کے پاس کھیلوں کی ان جدید سہولیات کو مؤثر طریقے سے منظم کرنے کے لیے ضروری تجربے اور مہارت کا فقدان ہے۔

جوہر ٹاؤن اسپورٹس کمپلیکس کے LDA کے گزشتہ ایک دہائی کے کامیاب انتظام کو مدنظر رکھتے ہوئے، ایک تجربہ کار تیسرے فریق کو ریونیو شیئرنگ ماڈل کے ذریعے شامل کرنے کی تجویز کرتی ہے۔ تاکہ پائیدار آمدنی پیدا کرتے ہوئے آپریشن اور دیکھ بھال کے اعلیٰ ترین معیار کو یقینی بنایا جا سکے۔

علاوہ ازیں لین دین کے مشیر کی مدد سے ٹرمز آف ریفرنس تیار کرنے اور صحت اور تندرستی کے معروف مراکز سے اظہار دلچسپی (EOIs) کو مدعو کیے جانے کی تجویز ہے۔

نیز ایل ڈی اے نے ایک پائیدار کاروباری ماڈل کی پیروی کرتے ہوئے ان کمپلیکس کی رکنیت اور آپریشن کے لیے ایک طریقہ کار بھی تیار کیا ہے۔ تکمیل کے بعد، اسپورٹس کمپلیکس ایل ڈی اے کے حوالے کر دیے جائیں گے۔ تاکہ ریونیو شیئرنگ ماڈل کے ذریعے آپریشنز اور دیکھ بھال کا تیسرے فریق کے ساتھ مشترکہ منصوبہ قائم کیا جا سکے۔

مزید خبروں اور اپڈیٹس کیلئے وزٹ کیجئے گرانہ بلاگ۔

Scroll to Top
Scroll to Top