تعمیراتی سیکٹر میں سٹین لیس سٹیل کا استعمال

Stainless steel BI

ترقی کی جانب رواں دواں تعمیراتی سیکٹر میں سٹیل لیس سٹیل کو خاصی اہمیت حاصل ہے۔ گزشتہ چند سالوں میں سٹین لیس سٹیل کی مانگ میں واضح اضافہ دیکھنے کو ملا ہے۔  نوے کی دہائی سے آغاز لینے والے اس مٹیریل کو تعمیرات میں مضبوطی اور پائیداری کے لیے استعمال کیا جا رہا ہے۔ نہ صرف یہ بلکہ سٹین لیس سٹیل تعمیراتی میدان میں نت نئے ڈیزائن تشکیل دینے میں بھی آئیڈیل ہے۔

 

تعمیراتی سیکٹر میں سٹین لیس سٹیل کا استعمال

 

سٹین لیس اسٹیل کیا ہے؟

جیسا کہ ہم جانتے ہیں کہ اسٹیل لوہے اور کاربن کا ایک ملاوٹ ہے۔ جس میں زیادہ سے زیادہ کاربن کی مقدار 2.1 فیصد ہے جبکہ سٹین لیس اسٹیل کی امتیازی خصوصیت کرومیئم کی اعلی مقدار ہے۔

سٹین لیس اسٹیل میں کم از کم 10.5 فیصد کرومیئم ہوتا ہے جو اس کی مزاحمت اور طاقت کو بہتر بناتا ہے۔

عام اصطلاح میں سٹین لیس سٹیل وہ دھات ہے جو زنگ سے پاک ہے۔ یہی وجہ ہے کہ اسے گھریلو استعمال کے آلات سے لے کر تعمیراتی ڈھانچوں اور ڈیزائنز تک میں استعمال کیا جا رہا ہے۔

اسٹیل اور سٹین لیس سٹیل کے درمیان فرق

اگرچہ اسٹیل اور سٹین لیس سٹیل ایک دوسرے سے زیادہ مختلف نہیں. سٹین لیس سٹیل لوہا اور کرومیئم سے بنا ہوا ہے اسی طرح اسٹیل لوہے اور کاربن کا مرکب ہے. لوہا عام طور پر ریل ویز، سڑکوں، سب ویز، پلوں، بڑی عمارتوں ، جہازوں، کاروں، بکتر بند گاڑیوں اور بلڈوزروں میں استعمال کیا جاتا ہے۔ اس کے برعکس اسٹین لیس سٹیل اس کی لاگت اور اعلی مزاحمتی کوالٹی کی وجہ سے عام طور پر استعمال کیا جاتا ہے. سرجیکل آلات، کٹلری، گھریلو استعمال کی متعدد اشیا سٹین لیس سٹیل سے بنائی جا رہی ہیں۔

سٹین لیس سٹیل کی اقسام

یہاں دنیا بھر میں ہزاروں مختلف قسم کے سٹین لیس سٹیل مرکبات استعمال کیے جا رہے ہیں۔ تاہم، ان میں سے زیادہ تر چار زمروں میں آتے ہیں۔

آستھینٹک سٹین لیس سٹیل

آستھینٹک سٹین لیس سٹیل میں دوسری دھاتوں کے مقابلے میں بہت زیادہ کرومیئم شامل ہوتا ہے۔ نتیجے کے طور پر، اس قسم کے سٹینلیس سٹیل سے بنی اشیاء غیر مقناطیسی ہوتی ہیں۔ حالانکہ وہ سرد بننے کے عمل سے گزر کر مقناطیسی بن سکتی ہیں۔

 

تعمیراتی سیکٹر میں سٹین لیس سٹیل کا استعمال

 

کرومیئم کیا ہے؟

کرومیئم ایک کیمیائی عنصر ہے ۔ یہ ایک فولادی سرمئی، چمکدار، سخت اور ٹوٹنے والی منتقلی دھات ہے۔

کرومیئم دھات اس کی اعلی مزاحمت اور سختی کے لئے جانی جاتی ہے۔ سٹیل کی پیداوار میں ایک اہم پیش رفت یہ دریافت تھی کہ سٹین لیس سٹیل بنانے کے لیے دھاتی کرومیم کو شامل کر کے سٹیل کو انتہائی مزاحم بنایا جا سکتا ہے۔

فیرٹک سٹین لیس سٹیل

فیریٹک سٹین لیس سٹیل میں نِکل کا مواد کم ہوتا ہے۔ اسے مختلف اشیاء کی تیاری میں استعمال کیا جاتا ہے، جنہیں سرد بنانے کے عمل کے ذریعے مضبوط کیا جا سکتا ہے۔ یہ آئٹمز بڑے پیمانے پر مقناطیسی ہوتے ہیں حالانکہ سٹین لیس سٹیل کی دیگر اقسام کے مقابلے میں بہت کم مہنگے ہوتے ہیں۔

نِکل کیا ہے؟

نِکل ایک کیمیائی عنصر ہے۔ یہ چاندی کی سفید چمکدار دھات ہے جس کی ہلکی سنہری رنگت ہوتی ہے۔ نکل ایک سخت اور لچکدار منتقلی دھات ہے۔ خالص نِکل، رد عمل کی سطح کے رقبے کو زیادہ سے زیادہ کرنے کے لیے پاؤڈر کیا جاتا ہے۔ خالص مقامی نِکل زمین کی پرت میں صرف قلیل مقدار میں پایا جاتا ہے۔

تعمیراتی سیکٹر میں سٹین لیس سٹیل کا استعمال

 

 

مارٹینسٹک سٹین لیس سٹیل

یہ مرکب دھاتوں کی طرح عام طور پر استعمال نہیں کیا جاتا۔ مارٹینسٹک سٹین لیس سٹیل کو عمارتوں اور گاڑیوں کی تعمیر کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔ اس میں ایک اعلی تناؤ کی طاقت ہوتی ہے جو اس کی قیمت میں اضافے کے ساتھ اسے کام کے لیے موزوں بناتی ہے۔ اس قسم کے سٹین لیس سٹیل کو عام طور پر حفاظتی پولیمر کے ساتھ لگایا جاتا ہے تاکہ اس میں پانی کی مزاحمت کو بڑھایا جا سکے۔

ڈوپلیکس

ڈوپلیکس سٹین لیس سٹیل فیرائٹ اور آسٹنائٹ مرکب ہے۔ اس کے مائیکرو اسٹرکچر کی وجہ سے، اس قسم کا سٹین لیس سٹیل دوسری مرکب دھاتوں سے دو گنا مضبوط ہوتا ہے۔ یہ عام طور پر کیمیائی صنعتوں اور تیل کی صنعتوں میں گیس پروسیسنگ کا سامان بنانے کے لیے استعمال ہوتا ہے۔ مزید یہ کہ یہ تعمیراتی صنعت کا ایک لازمی حصہ ہے۔

سٹین لیس سٹیل کی خصوصیات

سٹین لیس سٹیل کی سب سے قابل ذکر خصوصیات میں شامل ہیں

سنکنرن کے خلاف مزاحم (سنکنرن ایک قدرتی عمل ہے ، جو ایک بہتر دھات کو زیادہ کیمیائی طور پر مستحکم شکل میں تبدیل کرتا ہے)۔

یہ طویل مدتی، مستحکم، درجہ حرارت کے خلاف مزاحم، لچکدار، اعلیٰ تناؤ اور ماحول دوست دھات ہے۔

 

تعمیراتی سیکٹر میں سٹین لیس سٹیل کا استعمال

تعمیراتی سیکٹر میں سٹین لیس سٹیل کا استعمال

مزکورہ بالا ذکر کے مطابق تعمیراتی سیکٹر میں سٹین لیس سٹیل کا باقاعدہ استعمال کیا جا رہا ہے۔

سٹین لیس سٹیل کا نہ صرف عمارات کی خوبصورتی اور دلکشی بڑھاتا ہے بلکہ مضبوط اور پائیدار بھی کرتا ہے۔

مزید برآں، اس مرکب کو دنیا بھر میں پلوں، ڈیموں اور دیگر ڈھانچے کی بہتات میں استعمال کیا جاتا ہے۔ سٹین لیس سٹیل کا استعمال کرنے والی کچھ اعلی صنعتوں میں آٹو انڈسٹریز، نیوکلیئر پاور انڈسٹری، اور گودا اور کاغذ کی صنعتیں شامل ہیں۔ یہ والوز، ٹینکوں اور دیگر مواد کی تعمیر کے لیے بھی استعمال ہوتا ہے۔

سٹین لیس سٹیل کا آرکیٹیکچرل استعمال

یہ پائیدار مٹیریل آرکیٹیکٹس میں تیزی سے مقبولیت حاصل کر رہا ہے۔

آرکیٹیکچرل طور پر اسٹیل فریم ورک پچھلے سالوں میں کافی مقبول ڈیزائن کا رجحان بن گیا ہے۔

رہائشی اور تجارتی عمارتوں میں آرکیٹیکچرل ڈیزائننگ اب بڑے پیمانے پر سٹین لیس سٹیل کا سہارا لے رہی ہے۔

تعمیراتی سیکٹر میں سٹین لیس سٹیل کا استعمال

معماروں اور سرمایہ کاروں کا پسندیدہ مٹیریل

زیادہ تر سرمایہ دار اور مالکان اپنی املاک میں نکاسی کے نظام کی تعمیر کے لیے سٹین لیس سٹیل کا انتخاب کرتے ہیں کیونکہ اس کی ساخت اور دوبارہ استعمال میں آسانی ہوتی ہے۔ اس کے علاوہ، یہ مارکیٹ میں دستیاب بہت سی دیگر دھاتوں کے مقابلے میں زیادہ مفید ہے۔ سٹین لیس سٹیل سے تیار شدہ پائپ بھی صاف اور جراثیم سے پاک کرنے میں نسبتاً آسان ہوتے ہیں، جو انہیں ایسی ایپلی کیشنز کے لیے بہترین انتخاب بناتی ہیں۔ پلمبنگ اور نکاسی کے بہترین نظام کی بدولت یہ معماروں، سرمایہ کاروں اور مالکان کا پسندیدہ مٹیریل ہے۔

ہلکا پھلکا مٹیریل

سٹین لیس سٹیل ایک ہلکا پھلکا مٹیریل ہوتا ہے جس میں زیادہ تر دیگر دھاتوں کے مقابلے میں زیادہ تناؤ کی طاقت ہوتی ہے۔ آسان صفائی اس کا خاصہ ہے۔ اور اسے سوئمنگ پول بنانے کے لیے ایک مثالی انتخاب بناتی ہے۔ سٹین لیس سٹیل کی اعلی لچک آسان تنصیب کو یقینی بناتی ہے۔ اس کا وزن بھی کنکریٹ سے تین گنا کم ہوتا ہے اور اسے زنگ نہیں لگتا۔ اس سے سوئمنگ پولز کے لیے مٹیریل تیار کیا جاتا ہے۔

 

تعمیراتی سیکٹر میں سٹین لیس سٹیل کا استعمال

سٹین لیس سٹیل کا اندرونی اور بیرونی عمارتوں میں استعمال

سٹینلیس سٹیل کے استعمال صرف عمارتوں کے بیرونی حصے اور بنیادوں تک ہی محدود نہیں ہیں۔ اس کے بجائے یہ باورچی خانوں میں بھی بہت استعمال کیا جا رہا ہے۔

سٹینلیس سٹیل کے سب سے عام استعمال میں سے ایک باورچی خانے کے کاؤنٹر ٹاپس اور بیک سلیشس کی تعمیر ہے۔ اگرچہ ماربل، گرینائٹ اور کوارٹز طویل عرصے سے گھریلو سجاوٹ کے ماہرین کے درمیان سرفہرست انتخاب رہے ہیں۔ لیکن ان کی مضبوطی، ہموار سطح، قدرتی چمک اور پانی سے بچنے والی خصوصیات کی وجہ سے آہستہ آہستہ دھات کے مرکب سے تبدیل ہو رہے ہیں۔

مزید برآں، پتھر کی سطحوں کے برعکس، سٹین لیس سٹیل کے کاؤنٹرز کو باقاعدگی سے پالش کرنے کی ضرورت نہیں ہوتی ہے اور یہ کسی بھی قسم کی علامات ظاہر کیے بغیر گرم اشیاء کو آسانی سے سنبھال سکتے ہیں۔

تعمیراتی سیکٹر میں سٹین لیس سٹیل کا استعمال

 

ماحول دوست مٹیریل

سٹین لیس سٹیل کو ریلنگ بنانے کے لیے بھی بڑے پیمانے پر استعمال کیا جاتا ہے۔ گھروں اور عمارتوں میں یکساں طور پر سیڑھیوں کی ریلنگ پر نصب ہوتے ہیں۔ یہ ریلنگ نہ صرف مضبوط اور پائیدار ہیں۔ بلکہ یہ سجاوٹی اور جمالیاتی طور پر دلکش بھی ہیں۔ چونکہ یہ دھات انتہائی پائیدار ہے، اس لیے آپ کو یہ سبزے والی عمارتوں میں بھی ملنے کا زیادہ امکان ہے جو جدید لیکن ماحول دوست ڈیزائن کی خصوصیات کے لیے استعمال کی جاتی ہیں۔

مزید خبروں اور اپڈیٹس کیلئے وزٹ کیجئے گرانہ بلاگ۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے